Kontakt do moderatorówzwiń

Prosimy o zapoznanie się z tym wątkiem, przed wysłaniem maila do moderatorów.

Ranking użytkowników z ostatnich 30 dni.

więcej

szukaj na forum

forum

tu znajdziesz odpowiedzi na pytania i wymienisz się doświadczeniem

Kwota na połączenia Premium - co to takiego

  •  

    Kwota na połączenia Premium - co to takiego (30.10.2013, 16:10)

    Witam.
    Na swoim koncie mam wpis "Kwota na połączenia Premium".
    Nie bardzo wiem, co to za kwota i na co mogę ją przeznaczyć.

    Bardzo proszę o wyjaśnienie.

  •  

    Odp: Kwota na połączenia Premium - co to takiego (08.11.2013, 20:43)

    Ja rownież dzisiaj przeczytalem ze przekroczylem polaczenia premium, a nigdzie nie dzwonilem, to jakies jaja chyba sa. Moze ktos wyjasnic o co w tym chodzi?

  •  

    Odp: Kwota na połączenia Premium - co to takiego (08.11.2013, 21:10)

    limit na usługi o podwyższonej opłacie - pozwala na ustawienie indywidualnego, nieprzekraczalnego w ramach danego okresu rozliczeniowego (w przypadku abonentów postpaid) albo danego miesiąca kalendarzowego (w przypadku abonentów prepaid i MIX)  limitu kwotowego na usługi o podwyższonej opłacie. 
    Osiągnięcie w danym okresie rozliczeniowym (lub odpowiednio miesiącu kalendarzowym) zadeklarowanego limitu kwotowego, spowoduje zablokowanie możliwości korzystania z usług Premium w tym okresie rozliczeniowym (postpaid) lub miesiącu kalendarzowym (prepaid, MIX). 
    Więcej/rozwiń

    Funkcjonalność Limitu na usługi o podwyższonej opłacie (usługi Premium Rate) (zwana w dalszej części niniejszego punktu ?Funkcjonalnością") pozwala na ustawienie dla danego numeru MSISDN (numeru telefonu) indywidualnego, nieprzekraczalnego w ramach danego okresu rozliczeniowego (w przypadku abonentów korzystających z usług telekomunikacyjnych PTK Centertel w ramach ofert postpaid) albo danego miesiąca kalendarzowego (w przypadku abonentów korzystających z usług telekomunikacyjnych PTK Centertel w ramach ofert prepaid i MIX)  limitu kwotowego brutto (ustalanego przez abonenta dla danego numeru telefonu z dokładnością co do złotówki brutto) na usługi o podwyższonej opłacie (usługi Premium Rate). 

    Osiągnięcie przez abonenta (w ramach danego numeru MSISDN-numeru telefonu) w danym okresie rozliczeniowym (lub odpowiednio miesiącu kalendarzowym) zadeklarowanej przez abonenta kwoty wydatków w ramach usług o podwyższonej opłacie (usług Premium Rate) spowoduje aktywację dla danego numeru MSISDN (numeru telefonu) funkcjonalności Blokady Całościowej usług o podwyższonej opłacie (usług Premium Rate), o której mowa w pkt I. 1 powyżej.  Blokada Całościowa usług o podwyższonej opłacie (usług Premium Rate) będzie pozostawała aktywna do chwili zakończenia bieżącego okresu rozliczeniowego (lub odpowiednio miesiąca kalendarzowego), w ramach którego abonent osiągnął zadeklarowaną przez siebie kwotę wydatków w ramach usług Premium Rate. 

    W przypadku próby skorzystania z usługi o podwyższonej opłacie (usługi Premium Rate) (np. wysłania wiadomości SMS na numer o podwyższonej opłacie) abonent, który w danym okresie rozliczeniowym (lub odpowiednio miesiącu kalendarzowym) osiągnął już zadeklarowaną przez siebie kwotę wydatków w ramach usług Premium Rate otrzyma za pośrednictwem wiadomości SMS informację zwrotną dotyczącą braku możliwości zrealizowania danego połączenia z uwagi na fakt aktywacji Funkcjonalności przez abonenta i osiągnięcie przez niego zadeklarowanej dla danego okresu rozliczeniowego (lub odpowiednio miesiąca kalendarzowego) kwoty wydatków w ramach usług Premium Rate. Podobnie, w przypadku próby skorzystania z usługi o podwyższonej opłacie, której realizacja spowodowałaby przekroczenie zadeklarowanej przez abonenta dla danego okresu rozliczeniowego (lub odpowiednio miesiąca kalendarzowego) kwoty wydatków w ramach usług Premium Rate, abonent otrzyma za pośrednictwem wiadomości SMS informację zwrotną dotyczącą braku możliwości zrealizowania danego połączenia z uwagi na fakt, iż realizacja ww. połączenia spowodowałaby przekroczenie zadeklarowanej przez abonenta dla danego okresu rozliczeniowego (lub odpowiednio miesiąca kalendarzowego) kwoty wydatków w ramach usług Premium Rate.

    Osiągnięcie przez abonenta zadeklarowanej przez siebie kwoty wydatków w ramach usług Premium Rate w trakcie korzystania z danej usługi Premium Rate spowoduje brak możliwości dalszego korzystania z ww. usługi (w tym np. przerwanie połączenia głosowego). O przyczynach braku możliwości dalszego korzystania z usługi Premium Rate (w tym np. przerwania połączenia głosowego), wynikającego z osiągnięcia zadeklarowanej przez abonenta dla danego okresu rozliczeniowego (lub odpowiednio miesiąca kalendarzowego) kwoty wydatków w ramach usług Premium Rate, abonent zostanie poinformowany za pośrednictwem wiadomości SMS.

    Funkcjonalność dostępna jest dla wszystkich abonentów sieci Orange.
     
    Jak włączyć / wyłączyć:
    za pośrednictwem portalu orange.pl (po zalogowaniu do konta Orange On-line na stronie www.orange.pl należy wybrać opcję Usługi, następnie ?Limit na usługi Premium Rate". Dalej należy postępować zgodnie z instrukcją na ekranie.w salonach firmowych Orange, których listę można znaleźć klikając w poniższy linkhttp://salony-orange.wp.pl


    poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta.: połączenie na numer telefonu *100UWAGA
    W przypadku aktywacji Funkcjonalności w trakcie trwania okresu rozliczeniowego (lub, odpowiednio, miesiąca kalendarzowego) przy obliczaniu limitu kwotowego, o którym mowa w niniejszym punkcie, za trwający już okres rozliczeniowy (lub, odpowiednio, miesiąc kalendarzowy) uwzględnia się kwoty wydatków w ramach usług Premium Rate dokonane przez abonenta w tym okresie rozliczeniowym (lub odpowiednio miesiącu kalendarzowym) przed momentem aktywacji Funkcjonalności. Tym samym, jeżeli okaże się, iż w momencie aktywacji Funkcjonalności abonent osiągnął już zadeklarowną przez siebie dla danego okresu rozliczeniowego (lub odpowiednio miesiąca kalendarzowego) kwotę wydatków w ramach usług Premium Rate, wówczas w momencie aktywacji Funkcjonalności aktywowana zostanie jednocześnie dla danego numeru MSISDN (numeru telefonu) funkcjonalność Blokady Całościowej usług o podwyższonej opłacie (usług Premium Rate), o której mowa w pkt I. 1 powyżej.  Blokada Całościowa usług o podwyższonej opłacie (usług Premium Rate) będzie pozostawała aktywna do chwili zakończenia bieżącego okresu rozliczeniowego (lub odpowiednio miesiąca kalendarzowego).


    Abonent otrzyma na numer telefonu, dla którego Funkcjonalność została aktywowana, zwrotną wiadomość SMS potwierdzającą skuteczną aktywację Funkcjonalności.
    Funkcjonalność będzie pozostawała aktywna do chwili jej deaktywacji przez abonenta. 
    Deaktywacji Funkcjonalności można dokonać w taki sam sposób jak jej aktywacji (wskazany powyżej).

    Opłata za aktywację/deaktywację Funkcjonalności wynosi 0 zł, z zastrzeżeniem, iż w przypadku złożenia dyspozycji aktywacji/deaktywacji Funkcjonalności za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta pobierana będzie opłata z tytułu nawiązania połączenia z infolinią Biura Obsługi w wysokości zgodnej z aktualnym planem taryfowym obowiązującym danego abonenta w sieci Orange, której operatorem jest PTK Centertel, a aktywacja/deaktywacja Funkcjonalności za pośrednictwem portalu orange.pl (w sposób opisany powyżej) może wiązać się z opłatą z tytułu korzystania z usługi dostępu do internetu (transferu danych) w wysokości zgodnej z obowiązującym abonenta cennikiem usług telekomunikacyjnych u przedsiębiorcy świadczącego klientowi dostęp do internetu (standardowej transmisji danych), z którego to przedsiębiorcy usług klient będzie korzystał w momencie aktywacji/deaktywacji Funkcjonalności.



    link

  •  

    Odp: Kwota na połączenia Premium - co to takiego (13.11.2013, 13:32)

    czy można napisać w dwóch zdaniach (bez kopiuj/wklej) "po polsku" co oznaczają te połączenia premium?

  •  

    Odp: Kwota na połączenia Premium - co to takiego (13.11.2013, 14:30)

    Jest to limit np. na sms premium rate czyli np 7926 itp. jak ustalisz sobie 30 zł to nie będziesz mógł go przekroczyć

  •  

    Odp: Kwota na połączenia Premium - co to takiego (27.12.2013, 10:54)

    to jest odpowiedź na post:

    Ja rownież dzisiaj przeczytalem ze przekroczylem polaczenia premium, a nigdzie nie dzwonilem, to jakies jaja chyba sa. Moze ktos wyjasnic o co w tym chodzi?

  •  

    Odp: Kwota na połączenia Premium - co to takiego (02.01.2014, 14:14)

    Czyli jeżeli mam środki wykorzystane na połączenia premium i kwotę 36,90 i jest to kwota którą będę musiał dodatkowo zapłacić przy rozliczeniu ?

  •  

    Odp: Kwota na połączenia Premium - co to takiego (03.01.2014, 01:56)

    Też mnie to zdziwiło w wykazie moich płatności, ale jako połączenia premium zostały zaksięgowane smsy powiększające dostępny transfer na chomiku. A więc sprawa w moim przypadku jest jasna, taki wydatek zaistniał.

  •  

    Odp: Kwota na połączenia Premium - co to takiego (31.03.2014, 09:24)

    A co to jest jakiś chomik?

  •  

    Odp: Kwota na połączenia Premium - co to takiego (30.04.2014, 15:57)

    Czyli transfer chomikuj (np.) będzie doliczany do rachunku a nie odliczany ? Do tej pory normalnie miałam pobierana kwote z konta a teraz niby miałabym dodatkowo płacić? żarty chyba jakieś ja mam juz przekroczone jakieś 14 zl w sumie nie wiem na co

aktualnie na forum znajduje się 888 gości i 3 zalogowanych użytkowników