Utrudnienia w działaniu Forumzwiń

W związku z przebudową struktury Forum mogą pojawić się przejściowe problemy z jego działaniem. Za utrudnienia przepraszamy. Jednocześnie prosimy o zapoznanie się z tym wątkiem, przed wysłaniem maila do moderatorów.

Ranking użytkowników z ostatnich 30 dni.

więcej

szukaj na forum

forum

tu znajdziesz odpowiedzi na pytania i wymienisz się doświadczeniem

pomoc techniczna i obsluga

  •  

    pomoc techniczna i obsluga (28.01.2013, 18:40)

    uważam ze pomoc techniczna i obsluga online jest najgorsza ze wszystkich dostępnych sieci w Polsce (w hiszpani tylko jedna siec ich przebija) pomoc przez konsultanta jest daremna i bezwartosciowa (znaczy bardzo wartosciowa dla orange i ciezka dla portwela klienta)
     
    przez wszystkie lata istnienia firmy w Polsce poza telefonami nic się nie zmienilo..
    obsluga-Ospala. jakość straszna wyszkolenie ludzi kiepskie. forum slabe a i nawet te okno jest niedopracowane :)
    zresztą nie wiem po co to pisze skoro jakiś/as osoba z obsługi to usunie..  lepiej zaloze jakas stronke na necie by tam spokojnie pluc w oko operatora :)

  •  

    Odp: pomoc techniczna i obsluga (28.01.2013, 18:49)

    Witaj

    Każdy ma prawo do swojej opinii. 


    Pozdrawiam
    Moderator_Marta

  •  

    Odp: pomoc techniczna i obsluga (28.01.2013, 18:55)

    co do obsługi online  VideoCall  nie mam zastrzeżeń, jedynie co poruszyłem przed chwilką w innym temacie, chęć pobierania opłaty za VideoCall jest  dla mnie przegięciem totalnym,


    wyjdę na przód i zaproponuję zarządowi sieci Orange wspaniały pomysł


    Skoro tak się rozszerza trend w firmie na pobieranie opłat za kontakt z nimi.


    to proszę w salonach w całym kraju zamontować automaty na drzwiach na bilony!


    i napis na drzwiach:  "Jeśli chcesz podpisać umowę lub zapoznać się z ofertą firmy  Orange / TP proszę wrzucić 1zł a następnie pociągnąć klamkę. Zapraszamy!  Przyszłość jest jasna, przyszłość to Orange"


    jest to dla mnie oburzające.

  •  

    Odp: pomoc techniczna i obsluga (31.01.2013, 12:59)

    nie otrymalem kodu aktywujacego na numer tel 506331459

  •  

    Odp: pomoc techniczna i obsluga (19.11.2013, 21:37)

    Witam od Maja 2012roku do 2015roku mam u Panstwa telefon z oferta ZETAFON- sprawa wygląda tak iż od jakiegoś czasu dostaje sms z groźbami od osob mi nie znanych i chciałabym zmienić swój nr- chciałabym się dowiedzieć czy wogole jest możliwość zmiany nr i jeżeli tak to jakie będę musiala ponieść koszta... Bardzo proszę o szybka odpowiedz, PILNE!!!!

  •  

    Odp: pomoc techniczna i obsluga (19.11.2013, 23:47)

    to jest odpowiedź na post:

    Witam od Maja 2012roku do 2015roku mam u Panstwa telefon z oferta ZETAFON- sprawa wygląda tak iż od jakiegoś czasu dostaje sms z groźbami od osob mi nie znanych i chciałabym zmienić swój nr- chciałabym się dowiedzieć czy wogole jest możliwość zmiany nr i jeżeli tak to jakie będę musiala ponieść koszta... Bardzo proszę o szybka odpowiedz, PILNE!!!!




    W przypadku możliwości udowodnienia otrzymywania gróźb masz możliwość bezpłatnej zmiany numeru telefonu. Takiej zmiany dokonasz w Salonie. 


    Przed zmiana numeru pamiętaj o archiwizacji zawartości skrzynki Multi Box, gdyż zmiana numeru telefonu może wiązać się z usunięciem konta na www.orange.pl.


     
     

aktualnie na forum znajduje się 286 gości i 21 zalogowanych użytkowników